پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226366
گزارش ساخت و سازهاي غيرقانوني در باغات چهارمحال وبختياري توسط جهادکشاورزي ارائه شود
تاریخ انتشار : 1395/06/27 08:50:11
نمایش : 1117
استاندار چهارمحال وبختياري گفت: جهادکشاورزي موظف به ارائه گزارش از ساخت و سازهاي غيرقانوني در باغات و اراضي منابع طبيعي به شوراي برنامه‌ريزي استان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، قاسم سليماني ظهر امروز در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه در محل سالن شهيد مرداني استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به عدم تخصيص اعتبارات فني و اعتباري در استان اظهار داشت: امسال 10 ميليارد تومان از اعتبارات استاني به بخش فني و اعتباري اختصاص يافته است.

وي با اشاره به اعطاي 5 ميليارد تومان اعتبار به شهرستان‌ها افزود: از مجموع 5 ميليارد تومان اعتبار يک ميليارد تومان به نصب دوربين‌هاي ثبت تخلف در محورهاي مواصلاتي استان اختصاص يافته است.

استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به ميزان تلفات جاده‌اي و تصادفات در استان خاطرنشان کرد: امسال ميزان تلفات جاده‌اي در استان 38 درصد افزايش يافته است.

سليماني بيان کرد: 30 دوربين توسط حمل و نقل و پايانه‌ها و 10 دوربين نيز توسط استانداري در محورهاي مواصلاتي استان نصب شود.

وي خاطرنشان کرد: از مجموع 5 ميليارد تومان اعتبار 940 ميليون تومان باتوجه به وعده‌هاي سال گذشته به برخي از دستگاه‌ها، اختصاص مي‌يابد.

استاندار چهارمحال وبختياري با بيان اينکه يکي از ملاک‌هاي ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي استان جذب اعتبارات ملي است، گفت: جذب اعتبارات تا يک ماه آينده بايد تعيين تکليف شود.

سليماني با بيان اينکه هفته گذشته 10 طرح پرورش ماهي در استان تخريب شد، تصريح کرد: با دستگاه‌هاي اجرايي در صورت تخلف برخورد مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html